luni, 23 iulie 2012

Seminte se dovlecei, zucchinii, alte soiuri

Dovleceii sau dovlecii de orice soi, sunt simplu de inmultit.
Lasati un dovlecel, dovleac sau tartacuta... sa se coaca bine, pana ce nu poti sa mai racai cu unghia coaja lui,  deschide-l, curata semintele cu o lingura, spala-le si pune-le la uscat.
Etichetati-le si scrieti cateve cuvinte despre soi, daca v-a placut sau daca nu...daca este cu vrej sau catarator...orice amanunt este bine-venit :))
Semintele trebuie sa fie coapte, va spun ele singure :))
Arata sanatoase si gata de a fi insamantate.

Eu am avut anul acesta numai soiul zucchini si am adunat seminte.
Imi doresc dovlecei galbeni, sau orice alt soi inafara de acesta.
Cred ca 10 seminte in pliculete sunt de ajuns pentru a face schimburi. Ce ziceti dragelor?

21 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Supeeer!!
      Laura, zi-mi ce sa iti dau de la mine, orice ar fi :))
      Pup!

      Ștergere
    2. buna ma numesc ramona ..vreau si eu seminte daca se poate..dar nu stiu cum sa va contactez,va las idul meu de messenger e brandoza2004

      Ștergere
  2. Daca are cineva seminte de pepene galben inecacios, coaja lucioasa, feliata si miez portocaliu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Seminte de dovleac pt placinta am .ALINA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, eu am, dar daca prietenele noastre vor, e bine de stiut.
      Pup!

      Ștergere
    2. buna vreau si eu,sant ramona..idul meu de mess e brandoza2004

      Ștergere
    3. Ramona Buna!
      Am sa iti pun in pliculet cateva seminte!
      Pup!

      Ștergere
  4. Vand seminte de Legume
    Redescopera aromele inconfundabile a legumelor de altadata. Semintele noastre de legume provin doar din culturi Biologice si sunt atent selectionate,pentru a asigura prospetimea si viabilitatea. Satisfactia dumneavoastra este prioritatea noastra. Va stam la dispozitie pentru intrebari la E-mail:office.semintedelegume@ymail.com
    ne gasiti aici
    http://www.semintedelegume.aaz.ro/
    sau aici
    http://semintedelegumeheirloom.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Vasi.Am vazut cererea de la Greenzonelife.Daca nu a facut rost pana acum de seminte de pepene inecacios,pot sa-i trimit eu.Socrul meu, cultiva de 20 de ani soiul.
    Cu multa dragoste,Geta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geta trimit mesaj la Green pe blog sa vedem ce zice :)))
      Eu multumesc mult, mult!
      Pup!

      Ștergere
  6. Astept raspunsul si voi fii fericita sa va trimit.
    Cu multa dragoste,Geta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geta, a zis Green ca a mai facut rost de ceva seminte dar sa ii pui deoparte si din ale tale, ca nu se stie ce va iesi :))
      Dar ce alte bunaciuni mai ai tu pe acolo?

      Ștergere
    2. O sa doresc seminte, nu mi-au rasarit cele primite decat 2 fire si sunt atat de anemice incat nu cred sa mai rodeasca vreodata

      Ștergere
    3. Green, cum dau de Geta, cum am sa ii spun :))
      Pupici!

      Ștergere
  7. O mica parte din ce ai tu .De la tine m-am inspirat si am inceput sa adun.Rosii,ardei.vinete,varza,cartofi,fasole,mazare,spanac peren,topinambur,schinduf,rozmarin, fenicul,tarhon,floarea soarelui.... .
    Am pus semintele de salvie dar tot nu am mult iubita planta
    Iar semintele de isop,le-am impartit cu o vecina mai in varsta, care mi-a dat tot felul de rasaduri,multe insirate mai sus ,printre care si tataneasa,si din portia ei, au rasarit mai multe plantute de isop.Mare bucurie pe mine,deoarece la mine n-a rasarit nimic.
    Am primit zilele astea niste seminte de creasta cocosului.Sunt niste flori dragute care nu necesita mare atentie,dar pe care le pierdusem cand am avut inundatie in gradina ,acum cativa ani.Am primit si nufar si spre marea mea bucurie a facut si flori foarte repede.
    Daca achizitionez ceva special te anunt imediat,oricum ,baietelul meu Florin,pe care il am in plasament,imi atrage mereu atentia,cand fac ceva nou prin gradina,sa iti spun si tie.Numai ca de cele mai multe ori tu esti sursa mea de inspiratie.
    Sa ma ierti ca m-am lungit atat,dar am prins un moment liber.Si celalat puiut in plasament,care are doar 10 luni,doarme .S i cum deobicei nu merg la culcare fara sa citesc ,macar ,ce ai mai postat am profitat si eu un pic. Sper sa nu te superi.
    Cu multa dragoste Geta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O Doamne!!!
      Da o mie de pupici la copiii tai!
      Salvia si la mine a iesit greu de tot atunci cand am pus-o, acum vreo 3 ani si din nush cate seminte au iesit 2 plante, dar odata iesite sunt rezistente peste iarna si poti butai lastari.
      Eu am adunat ieri seminte de rucola :)), pentru mine si pentru voi!!
      Daca vrei sa scrii, poti sa scrii si de 10 ori mai mult, ma bucur enorm!!!
      Pupici!

      Ștergere
    2. Cum am adresele,cum am trimis semintele.Cu multa dragoste ,Geta.

      Ștergere
    3. Ai o adresa de email unde sa-ti trimit adresa mea? scrie-mi pe adresa xtremdesign@gmail.com ca sa-ti pot da adresa. Mii de multumiri :)

      Ștergere