luni, 23 iulie 2012

Seminte de plante aromatice

Puteti trai fara plante aromatice? Eu, nu.
Semintele se recolteaza in momentul in care florile sunt uscate si semintele cad, pur si simplu.
Aplecati floarea intr-o punguta de hartie si colectati semintele in ea, sau o tavita ceva, dar apoi lasati-le la uscat cam 10 zile, neaparat.
Etichetat-le si scrieti povesti frumoase despre ele :))



Asa arata leusteanul din seminte. Stiu ca el daca vrea sa creasca, se face maaare, daca nu vrea, trebuie schimbat locul neaparat.
Eu am de dat seminte de marar, leustean, salvie, sunduc, probabil cimbru si busuioc, fenicul, dar mai tarziu..., oricum, pravalia se aprovizioneaza mereu :))
Imi doresc seminte de busuioc rosu si numai stiu....ce aveti deosebit :))

16 comentarii:

  1. O idee buna blogul asta.
    Vezi daca busuioacele care le am te inspira
    http://rami86.sunphoto.ro/Mirodenii.
    Busuiocul rosu e tare fin si dragalas si o aroma mai puternica putin lamaios,sunt incantata ,ca si de cel cu frunza mare.
    Anul asta am pus mai putin busuioc prin gradina ,am foarte mult de anul trecut,am compensat cu cimbru.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, vreau si eu cateva seminte de busuioc rosu. Despre isop nu stiu nimic, nu am avut niciodata, dar daca imi spui ceva de el, la ce il folosesti...as vrea si din acela.
      De la mine nu vrei nimic?

      Ștergere
  2. Anul acesta gradina mea ma bucurat cu mult marar ,a sa string seminte ,de la cimbru nu stiu cum sa srting ,ALINA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, lasi o tufa frumoasa sa infloreasca si, la toamna, cand le culegi din gradina,le pui la uscat intr-o magazie. Cand sunt uscate bine, le scuturi pe o coala pana cad semintele negre (atunci sunt coapte). Atat.Le pastrezi intr-un borcanel sau punguta de hartie, pana la primavara.
      Pup!

      Ștergere
  3. :) ssi eu vreau cateva seminte..daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  4. Vand seminte de Legume
    Redescopera aromele inconfundabile a legumelor de altadata. Semintele noastre de legume provin doar din culturi Biologice si sunt atent selectionate,pentru a asigura prospetimea si viabilitatea. Satisfactia dumneavoastra este prioritatea noastra. Va stam la dispozitie pentru intrebari la E-mail:office.semintedelegume@ymail.com
    ne gasiti aici
    http://www.semintedelegume.aaz.ro/
    sau aici
    http://semintedelegumeheirloom.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua tuturor! MA bucur ca sunt din ce in ce mai multi tineri care se stabilesc la tara si incearca sa reinvie satul nostru romanesc. Si eu sunt la inceput de drum sa zic asa. Ne-am stabilit la tara, mai bine zis la soacra mea si incercam sa ne punem pe picioare o gradina si un adapost de animale numai al nostru. Mai greu cu semintele fiindca am dori ca toate legumele sa fie 100% naturale si nu as dori hibrizi. Am facut rost pana acum numai de seminte de rosii romanesti cum erau odata de la o batranica de prin Bistrita NAsaud. Noi suntem stabiliti acum in jud. Vrancea si sper din tot sufletul sa incep o viata noua si sanatoasa aici la tara, eu fiind bucuresteanca get-beget. Daca mai sunt valabile ofertele dvs. si daca ati dori sa ma ajutati si pe mine cu cateva seminte trimise prin posta va sunt recunoscatoare si poate la anul ajut si eu la schimbul de seminte. Daca nu puteti nu este o problema, va urez mult noroc in tot ceea ce faceti. Cu drag, Anca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca ce fel de seminte doresti, pentru ca sunt o groaza. Zi-mi macar asa in mare ce doresti, pentru ca nu intra mai mult de 4 pachetele intr-un plic.
      Pupici!

      Ștergere
    2. Va multumesc mult pentru raspuns. Daca aveti ceva seminte de ardei gras rosu, leustean, salvie si zucchini. Daca nu mai aveti nu este nici o problema va multumesc oricum. Adresa mea de e-mail este lazaranca@rocketmail.com. Imi puteti scrie aici pentru a va da tot prin email adresa mea de posta. Poate primavra viitoare va dau si eu ceva seminte la schimb. Va multumesc inca o data foarte mult. Cu drag, Anca

      Ștergere
  6. Buna din nou,Vasi.Vreau si eu seminte de salvie si isop.Sau e prea tarziu pentru ele?
    imi doresc tare mult ambele plante.Am pus luna trecuta seminte cumparate de la magazin,de salvie,dar nu a rasarit nimic....
    aaa si vreau si creson
    La noi la Dragasani nu gasesc.Daca se poate, iti las si adresa
    Selescu Gheorghita
    str.Caramizari nr.3B
    Loc.Dragasani
    jud.Valcea
    cod.245700
    cu multa dragoste Geta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geta,
      Pai tu crezi ca as putea sa te refuz, acum cand m-am hotarat sa aplic managementul calitatii in gradi? Imediat ar aparea o neconformitate majora in relatia cu clientii (ha,ha,ha)
      Sper sa am de toate din ce doresti tu si iti trimit cu drag :))
      Pupici!

      Ștergere
  7. Astept cu mare nerabdare.
    Cu multa dragoste,Geta

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Vasi, mai ai cumva seminte de busuioc si isop? Eu nu am acum decat seminte de bostan. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De busuioc mai am, de isop, nu. Eu am seminte de tot felul de dovleci si mari si mici, nu trebuie sa dai la schimb.
      Lasa-mi adresa ta la mailul din contact, dar tocmai saptamana viitoare mai ajung la oras, la posta.

      Ștergere