duminică, 29 iulie 2012

Margarete pitice si Argyranthemum galbene

  Dana pune la bataie seminte de margarete pitice si perene si argyranthemum galbene. Ea ne spune:

" Am de oferit, gratis seminte de margarete pitice perene si argyranthemum galbene. Ideea e ca cele galbene, crescute din butasi de 5 cm din primavara, au crescut destul de mult si iarna trebuie tinute in casa. Nici nu stiu cum as putea sa le trimit, daca vrea cineva, poate lastari la primavara. Arata spectaculos in gradina, chiar neudate. Singurul nemultumit e sotul meu care nu mai are pe unde trece pentru ca au invadat cararea.
Cu bine, Dana"
Si uitati minunatie!!!


Dar cele galbene nu au seminte sa facem rasaduri in primavara?
Oricum, ai o gradina frumoasa!!! Eu ma inscriu prima :D la seminte, mai ales daca sunt rezistente la seceta..


29 comentarii:

  1. Multumesc de postare, Vasi. Nu stiu daca se inmultesc prin seminte, dar esti prima careia am sa-i trimit. Seminte sau lastari? Mai studiem, pana la primavara.
    Cu bine, Dana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niste lastari se poate? nu de alta dat margareta infloreste in anul 2, parca.... dc nu e deranjul prea mare si nici lista prea lunga, ma inscriu si eu. Dc e cazul stabilim si modul de contact. multumesc anticpipat

      Ștergere
    2. buna dana vreau si eu seminte de flori...am locuit cu chirie si veam tot felul de florii,din pacate cand am plecat nu am putut lua nimik pt ca nu stiam ca plec si acum locuiesc la tara dar nu am nici o floare in curte si e urata si pustie..te rog mult daca se poate sa ma contactezi pe mess sant brandoza2004

      Ștergere
    3. Draga Dana,
      Am vazut pozele cu minunatele margarete albe pitice.M-ar interesa si pe mine semintele.
      Nicoleta

      Ștergere
  2. Dana,
    seminte este cel mai simplu de trimis si eu fac rasaduri in primavara.
    Ai idee de vreun lastar de arbust goji sau kaki?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. goji dulce - am cumparat de pe internet,site-ul www.multeplante.ro ,pretul intre 45 si 60 lei.Este pus in mai-iunie ( a fost planta la ghiveci si tot ce este la ghiveci se poate planta tot timpul anului),iar acum este super plin de fructe pe care am inceput deja sa le consun.

      Ștergere
    2. Multumim pentru informare:))) Am sa intru si eu pe site-ul acela sa vad ce mai au.
      Numai bine!

      Ștergere
    3. eu am luat 3 plantute, acum 2 saptamani de pe plantshop, 8 lei/buc. nu siu sa-ti spun cand va face fucte. au doar 50 cm. toate cele bune si felicitari pt initiativa

      Ștergere
    4. Multumesc!!!Sper sa auda si Sanda :)))

      Ștergere
  3. Iti trimit la toamna sau la primavara un goji de un an. Am pus seminte si am 10 plante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DAAAAA?
      De unde ai luat seminte? Ai idee daca se prinde si prin butas?
      Super, super!!!
      Dana, dar tu nu vrei nimic de la noi toate?
      Te-ai uitat pe ofertele din comentarii?
      Puuup!

      Ștergere
  4. Vasi, semintele le poti lua si tu din fructele goji confiate. Eu le-am desfacut si le-am semant. Un prieten a ingropat fructele cu totul si au iesit si asa. Din butasi , trebuie sa ai noroc. Oricum, se tund primavara.
    Da, caut si eu seminte de merisoare.Din merisoarele confiate n-am reusit.
    Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana este super cum te-ai gandit!!!
      Am sa stau si eu ochii pe fructe confiate si daca gasesc merisoare te anunt si iti trimit eventualele seminte. Eu am sa verific si prin zona mea, ca stau in zona de munte sa vad daca depistez ceva. Doamne cum mai afla omul lucruri noi!!!!
      Pupici!

      Ștergere
  5. Baaa!!! daca ma trezeam cu okii deschisi vedeam ...da' hurduita cum zice al meu...semintele astea confiate...le luam de la....???
    si tre' spalate?? ca banuiesc ca-s lipicioase...sau n-are importanta?Am sa caut pe la Kaufland...pup!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanda, cred ca se mai pot gasi si la plafar...si la Kaufland, da..pe acolo si mai cred ca nu are importanta, daca mi-a zis ca poti ingropa fructul cu totul si tot iese. Puup!

    RăspundețiȘtergere
  7. irina: dana, dc te intereseaza seminte de echinaceea ,caldaruse, craite in scimb, as dori si eu si margarete pitice si din celelalte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, am sa intru pe mailul Danei si am sa o atentionez, promit :))
      Pupici!

      Ștergere
  8. Salut! Sunt zile intregi cand lipsesc de acasa si nu urmaresc zilnic blogul ,draga Irina, dar sunt interesata de schimb. Multumesc Vasi pentru intermediere. Cum facem, discutam direct pe mail?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. desigur. imi cer scuze si eu de intarziere. adresa mea de mail: palirina@yaho.com. astept cu nerabdare. si pentru oricine este interesat, mai am flori dar nu stiu pe fiecare ce intereseaza... recent am achizitionat seminte de tithonia (am cautat ceva timp) - pt cei interesati...

      Ștergere
  9. Adresa mea de mail : alexandra95c@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe!Ador aceste flori!Sper sa-mi termin constructia la gradina(o mica cabana)si o sa cumpar si eu.Felicitari,aveti doua bloguri minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. langmina,
      Asteptam cu drag sa gradinaresti cu noi. Poti sa ceri ce vrei, noi suntem aici sa oferim si sa primim. Cand vrei, lasi adresa la adresa de mail de la "contact" si gata :)))
      Si tu ai un blog frumos si l-am pus la "urmarire"
      Pupici!

      Ștergere
  11. Buna ziua,
    Daca mai aveti disponibile seminte as dori si eu pentru ca sunt foarte dragute.
    bciobanuangelica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua,

    Va rog sa ma contactati cine mai are seminte de dat sau de vandut! Vreau sa infiintez o livada de pomi fructiferi si pe langa pomi vreau sa plantez plante-buni companioni ca flori, plante medicinale,aromatice, furejere,etc. De asemenea doresc plante rezistente la seceta si care le place mult soarele. Multumesc pentru ajutor,
    Astept doritori de colaborare si succes tuturor,

    Alexandra
    biodynamicfarmer13@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra, uite mai jos o adresa de mail, a unei dragute fete care are de dat craite pitice, care sunt niste companioane redutabile.
      Vreau sa discutati amandoua si sa puneti la cale negotul (ha,ha,ha).
      Printre comentarii mai gasesti oameni care ofera cu drag, mai citeste cand ai timp.
      Pupici!

      Ștergere
  13. buna,daca am tot primit seminte e timpul sa dau si eu,am seminte de craite pitice ca in poza cine vrea sa imi dea un mail cu adresa ca ii trimit
    chirita_roxana88@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, as fi si eu interesata de seminte de margarete , daca puteti sa ma contactati pe email : danielamza1970@yahoo.com. Va multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,
    M-ar interesa si pe mine seminte de margarete, atat albe, cat si galbene, daca mai aveti. Adresa mea de email este:
    c_florina@yahoo.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere